מסע סניפי בית אל בנים

ט' ניסן ה'תשע''א
הגדל

מסע בעקבות הגיבורים" + נחל שילה.

מתוך יומן מסע:

"התחלנו את המסע בגבעת היובל שבעלי,ירדנו בגן השעשועים שבמקום, אכלנו ארוחת בוקר, ועשינו הצגה לחניכים. לאחר מכן, עברנו ליד הקראוון שבו גר רס"ן רועי קליין הי"ד, וירדנו לעבר העמק שמתחת לגבעה. באמצע העמק עצרנו ב"קרון" לזכרו של רועי, ובו המדריכים דיברו עם החניכים על גבורה מסירות נפש למען העם והארץ.

משם המשכנו לואדי ובו מעיין הגבורה ע"ש גיבורי עלי שמסרו נפשם על קידוש ה' למען העם והארץ. טבלנו במעיין, המדריכים הכינו צ'ופרים טעימים לחניכים, ושיחקנו משיכה בחבל בין השבטים! היה כיף מאוד!!

משם המשכנו לעבר נחל שילה, ועצרנו לארוחת צהריים בעין עוז, ע"ש הראל עוז בן נון הי"ד. טבלנו שוב במים, והמשכנו במסלול הנחל בין ההרים הירוקים עד צומת שילה.

במשך כל הדרך שיחקנו ב"בורסה"... של סוכריות...! הבאנו המון סוכריות והמדריכים שיחקו מול החניכים ב"זוג או פרד"..! היה מה זה טעים!!

המסע היה מוצלח מאוד!! גם בזכות המספר הגדול של החניכים שיצאו (73 כ"י)

אבל גם, ובמיוחד בזכות האוירה הטובה שהייתה בין החברה! החניכים פירגנו אחד לשני, שיחקו ונהנו ביחד, ניקו את הלכלוך במסלול, ועזרו אחד לשני! זה היה פשוט יפה וכיף לראות איך חניכים משבטים שונים משחקים "זוג או פרד" זה מול זה בנחת, בכיף ובשמחה!

יה"ר שנזכה לאוירה טובה כזו בכל המסעות ובכל הפעילויות שלנו! ושנזכה לבניין אריאל במהירה!!"