|
טיפים לחודש אירגון יעיל |
- לשים לב שחלוקת התפקידים בצוות הוגנת.
- למצוא אנשים שמוכנים שיעזרו בהם (הורים, בוגרים) ולהשתמש בהם.
- להיות רגישות לצוות ולהבין את הקושי והלחץ שלהם.
- לחלק תפקידים גם לחניכות.
- לעשות בלילה חשבון נפש על היום שעבר.
- להשלים עם היכולות שלנו- ועם הדברים שאנחנו לא יכולים לעשות.
- כשעצבניים ולחוצים- במקום להוציא את זה על אנשים, לדבר עם ה'.
- לתכנן את הזמן כמה שיותר מראש.
- לחייך, וגם אם מסביב יש לחץ- לשמור על איזון ואווירה טובה ורגועה.
- לא לצעוק- זה לא עוזר!
- לכתוב כל מה שעולה לנו בראש כדי לפנות אותו.
- כשיש קשיים- לחזור רגע אחורה ולהיזכר ברעיון הגדול שמכוחו אנחנו פועלות.
- לזכור שהכל משמיים והכל לטובה.
- לזכור להודות בסוף למי שעזר במהלך החודש..
- לפקס את עצמינו רגע לפני שבת ארגון, שעד עכשיו עבדנו- ומעכשיו הכל בידיו.
- לפרגן כל פעם למדריכה אחרת באופן אישי.
- איפה שאנחנו נמצאות- להיות שם ב 100%, לא לנסות להתעסק בטכני כשנמצאים עם חניכות- ולהפך.
- במוצאי שבת להתארגן על עצמינו, להתקלח ולהיראות טוב :)
- לזכור שאחרי הכל- ה' הוא הקומונר הכי טוב שיש, וכמה שאנחנו עובדות- בסוף הוא מנהל את העניינים הכי טוב שיכול להיות!
|
|
|
|
|