משחקים

מחלקת הדרכה

נושא: אתגרים ומשברים
תת נושא: אתגרים ומשבריםהתקדמותעבודת המידות
סוג פעילות: משחק
מתאים לגיל: גלעד-הראל (ג-ה), חב"ב (ט ומעלה), נווה-נחלה (ו-ח)
רמת פעילות: יום חול, קלילה, שבת

הפרלמנט

גרסת המתחילים:
מחלקים את החניכים לשתי קבוצות. יושבים במעגל כאשר שישה (או ארבעה אם יש פחות מעשרה חניכים) יושבים במרחק מובדל, וצריך שיהיה כיסא נוסף ריק במעגל. המקומות של השישה המובדלים הם הפרלמנט, ויושבים בו שלושה מקבוצה א' ושלושה מקבוצה ב'. המטרה של כל קבוצה היא לכבוש את כל הפרלמנט, כלומר שכולם יהיו מאותה הקבוצה.
כותבים את שמות כל החניכים על פתקים וכל אחד דולה פתק עם שם.

החניך שמימינו הכיסא הריק מתחיל ואומר שם של מישהו ואז החניך שאצלו הפתק עם השם שקראו עובר לשבת בכיסא הריק. וכך הלאה- כל פעם החניך שמימינו הכיסא הריק קורא בשם של חניך, וכו'.. אסור לקרוא באותו שם פעמיים רצופות.

גרסת המתקדמים:
אותו הדבר, רק שלאחר כל מעבר של חניך כל הפתקים זזים אחד ימינה.

נהנתם מהתוכנית? נשמח לתגובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבצים מצורפים

לפעולה זו לא צורפו קבצים

פוסטים נוספים

ילדים עוזרים ומגלים אחריות חברתית

קטן עליו (סרט)

סרט שמביא את סיפורם של משפחת דרף, משפחה בעלת חמישה ילדים ששניים מתוכם חולים במחלה גנטית נדירה (mps-4 – מורקיו). הסרט מביא את התמודדות המשפחה בחיי היום יום ואת הבחירה שלהם לצמוח מתוך הקשיים ולהפוך את החיים למשמעותיים.

יום אחד

קטע עוסק בהתקדמות.
במה היום שלי מלא?

דילוג לתוכן