שקד פוסט, סניף אלעד

נושא: אחריות
סוג פעילות: פעילות סניפית
מתאים לגיל: גלעד-הראל (ג-ה), נווה-נחלה (ו-ח)
רמת פעילות: קלילה

שיפור-שימור (פעולה)

מטרות הפעולה
  • להדגיש לחניכים שאנחנו צריכים לבדוק כל הזמן מה אנחנו יכולים לעשות בשביל להתקדם ולקדם את העולם.
עזרים:
  • דפים גדולים
  • כלי כתיבה

שלב א'- הצגה של שני אנשים:

אחד יושב על כיסא בנוח עם משקפי שמש ואומר: "וואי איזה כיף לי, הכל רגוע, הכל טוב, רק שיישאר ככה וששום דבר לא ישתנה"

השני אומר: יואו! כמה דברים יש לשפר ולתקן-יש אנשים שלא מכבדים זקנים באוטובוס, בכבישים יש כל הזמן אנשים שנוסעים בצורה מסוכנת, יש אנשים מסוכסכים…."

 

שואלים את החניכים-

  • מה דעתכם על שני האנשים האלו?
  • מי לדעתכם צודק?
שלב ב'-

מחלקים את השבט ל 3-5 קבוצות וכל קבוצה עושה שתי רשימות:

עושים רשימה של דברים טובים שיש בסניף/ בשבט ואנחנו אוהבים אותם כמו שהם ולעולם לא נרצה שישתנו.

ורשימה של דברים שאנחנו רוצים להתקדם בהם בסניף ולעלות בהם.

אפשר שאחר כך כל קבוצה תציג את הרשימה שלה בפני השבט.

 

לסיכום

אנחנו צריכים תמיד לא להישאר במקום תמיד לשאוף ליותר, אנחנו שמחים במה שיש לנו אך תמיד אנו הולכים בכיוון של התקדמות ועליה! אנחנו לא משלימים עם המציאות, אנחנו תמיד שואפים לגבוה יותר אנחנו רוצים שתהיה יותר אהבת חינם ושמחה בעם שלנו!

נהנתם מהתוכנית? נשמח לתגובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבצים מצורפים

לפעולה זו לא צורפו קבצים

פוסטים נוספים

אל תשליכיני לעת זקנה (פעולה)

פעולה עוסקת בקשישים.
הכבוד לקשיש נובע הן מפני הניסיון שרכש וחוכמת החיים שיש לו והן מפני שנצטווינו על כך במקורות. כיצד ניתן להביע את הכבוד וההערכה?

דילוג לתוכן