חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היהודים באים למחות

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=5SxVFbQw7OQ&=emb_title

חברי תנועת אריאלבמשך השנה אנו פועלים לבניין קומת הרוח וחיזוק הזהות היהודית של עם ישראל. כעת מוטלת עלינו החובה והאחריות למחות נגד ביזוי הקב”ה והתורה.חברי תנועת אריאל,

חזל מלמדים אותנו שמנשה מלך יהודה היה קודר את ההזכרות, כל מקום שהיה מופיע בו שם ה’ הוא היה מוחק אותו, קורע אותו, מוציא אותו מהספר. ולכאורה זה לא מובן. כי אם מטרתו של מנשה   זה לבטל את התורה, תשרוף את התורה, תגנוז אתץ התורה, למה אתה צריך להוציא את שם ה’ מהתורה? כי מנשה אומר המגמה שלי זה להפוך את התורה למשהו חילוני. למשהו שמנותק מהאלוקות, שמנותק מהרוח, סיפורי עם, אגדות של האומה הישראלית. רוצים עוד הסטוריה? קחו את ספר התורה. ועל זה חז”ל יצאו נגדו, נגד אותה המגמה. היום לצערנו אנחנו יוצאים למחאה בדיוק על אותה נקודה. יש היום במדינת בישראל תוכנית שכל מטרתה להוציא את הקדושה, להוציא את הרוח, את המהות מהיסוד של התורה.. להוציא את הקדושה, את שם אלוקים מהמקום של עבודת ה’.

תנועת אריאל מצטרפת למחאה כנגד תאגיד השידור הציבורי והתוכנית “היהודים באים”  שבאה לבטל את המקום הרוחני של עם ישראל.

ביום שני כ”ז באב ב19:00 ברחוב בית הדפוס בירושלים.קוראים לכל מי שיכול להגיע ולהשתתף במחאה!בציפייה לבניין אריאל!חניכי ירושלים יכולים להשתתף משבט נווה ומעלה – באישור הורים.נא הקפידו על חבישת מסיכות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן