חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סניף חדש של תנועת אריאל ביישוב אלומה הירוקה

יו”ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ בירך את החניכים: “היישוב שלכם ממשיך להתבסס עם תנועת נוער של תורה, קדושה ויראת שמיים”.

תנועת הנוער אריאל פתחה סניף חדש ביישוב אלומה הירוקה שבמועצה האזורית שפיר, במעמד ראש מועצת שפיר אדיר נעמן, מזכ”ל אריאל דביר עמיאור וראש מחלקת החינוך במועצה יפית בוכריס.

טקס ההשקה התקיים במרכז היישוב על פי כללי משרד הבריאות ושודר בשידור חי על ידי חברת “פריאל- אלומה צילום ושידור” לחניכים שישבו בבתיהם.

הקומונר נווה אברהם והקומונרית הדר וולף בירכו על הקמת הסניף החדש וחילקו לחניכים חולצת תנועה. לאחר הטקס הוזמנו החניכים להיכנס לחדרי בריחה וירטואליים לבנות ולבנים.

תנועת אריאל פרוסה ב-164 סניפים מקצרין ועד אילת, ובהם 17,000 חניכים וחניכות.

ראש המועצה אדיר נעמן אמר: “היום אתם יוצאים לדרך של התמודדות, אתם יוצאים לדרך שבה אתם הולכים להסיר מכשולים במטרה להגיע אל התורה, אל הקדושה, אל ארץ ישראל, אל ההתיישבות, זה לא יהיה קל.

“תנועת הנוער תפקידה לחדד את ההתמודדויות את ההתלבטויות, את הדיון על ערכים, ואנחנו כהורים, כקהילה, כרשות, כהנהגה מברכים אתכם ומציידים אתכם בברכת הדרך, אל תחששו, תתמודדו ותצליחו”, הוסיף נעמן.

ח”כ ויו”ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’, בוגר התנועה, בירך בהתרגשות את החניכים והוריהם, “הנה עוד צעד שבו היישוב שלכם ממשיך להתפתח ולהתבסס עם תנועת נוער של תורה, קדושה ויראת שמיים, אנחנו מחבקים ואוהבים אתכם. המון בהצלחה”.

היישוב אלומה הירוקה נמצא על כביש 40 ליד קרית גת, ומתאכלס בימים אלו בעשרות משפחות דתיות לאומיות. מתוך אמונה בחשיבות החינוך הפורמלי והלא-פורמלי, אחד הנושאים הראשונים אשר נקבעו ביישוב היה להקים סניפים של תנועת הנוער אריאל.

לצפיה בכתבה בלוגו אתר ערוץ 7

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן