חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הונחה אבן פינה לסניף “אריאל” בנות בחומת שמואל

כתבה מתוך ערוץ 7

ראש העיר משה ליאון: “אני שמח לראות את ההתפתחות של סניפי תנועות הנוער בשכונה ובתוכן תנועת הנוער אריאל היקרה לי מאוד, נמשיך לפתח בשבילכם ולמענכם את מבני הציבור בשכונה”.

בשכונת חומת שמואל בירושלים נערך היום (חמישי) טקס הנחת אבן פינה לסניף בנות של תנועת הנוער “אריאל”.

הסניפים בשכונה הוקמו לפני 15 שנים והם מונים מעל 500 חניכים וחניכות.
מזכ”ל התנועה דביר עמיאור הודה לראש העיר ירושלים משה ליאון ולכל חברי המועצה, הסגנים ועובדי העיריה שסייעו להתפתחות הסניף ובניית מבנה הקבע שלו.
עמיאור סיפר על המשימה הראשונה שהוא קיבל מהמזכ”ל הקודם, יוסי ורדי, כאשר נכנס לעבוד בתנועה לפני כ-11 שנים. ורדי ביקש ממנו לקדם ולחזק כמשיצה ראשונה את סניף חומת שמואל ואכן כך עשה עמיאור ומאז הסניף הלך והתפתח.

בפניה לחניכים אמר המזכ”ל: ”אני סוגר מעגל אישי ואתם ממשיכים ותמשיכו להגשים את ערכי התנועה לאור תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל”.

הרב אריאל אדרי, רב השכונה, הודה לראש העיר ודיבר על המחויבות של המגזר הדתי לאומי לראות את הצרכים של כלל המגזרים בעיר ותוך כדי לצמוח ולהתפתח במקביל לאחריות על העיר כולה. עוד אמר הרב “יישר כח לתנועת הנוער אריאל על הסבלנות, השותפות וההידברות עם כלל המגזרים בשכונה”.

ראש העיר משה ליאון: “כשהייתי מנכ”ל משרד ראש הממשלה קידמתי את הקמתה של שכונת חומת שמואל, אני שמח לראות את ההתפתחות של סניפי תנועות הנוער בשכונה ובתוכן תנועת הנוער אריאל היקרה לי מאוד, נמשיך לפתח בשבילכם ולמענכם את מבני הציבור בשכונה”.

באירוע השתתפה גם רותי מאיר, אלמנתו של שמאול מאיר זכרונו לברכה שעל שמו קרויה השכונה. “זו הגשמת חלום”, היא אמרה.

הנחת אבן הפינה לסניף חומת שמואל בנות הנחת אבן הפינה לסניף חומת שמואל בנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן