חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סבאייה

הגענו בשישי שבטים מעוז נחלה נועם בנות למחנה בשמחה והתרגשות, וישר פגשנו את כל החברות שיהיו איתנו ביחד שבוע במחנה.
כמובן הכרנו את צוות המחנה וקצת את הנהלים, ועשינו מפקד פתיחה מטורף ועוצמתי! וכמובן, אי אפשר לשכוח את הדמויות סבי ואיה שהציגו לנו את מחנה סבאייה המדהים ואת שיר המחנה המרים! המשכנו ישר לפעילות עם הרכשיות והכנו כדורי שוקולד טעימים במיוחד- פינוק לכבוד שבת!
התארגנו לשבת והכנסנו שבת עם קבלת שבת יחד כל המחנה, שהייתה מרגשת ויפה במיוחד (חבל שאי אפשר היה לצלם לכן סרטון;)) משם המשכנו לסעודת שבת ולעונג שבת מהמם עם סבי ואיה שלנו.
בצהרי שבת אחרי פעילות עם הרכשיות נהננו משו”ת עוצמתי במיוחד עם דביר המזכ”ל, שהיה קשוב לנו וענה על כל השאלות על המחנה והתנועה בכלל. המשכנו למפקד ופעולות עם המדריכות שלנו וכמובן לסעודה שלישית עם מעגלי שירים מחברים ועוצמתיים.

עכשיו פותחות בעז”ה שבוע מוצלח במחנה!

ביום ראשון הבנות קמו בבוקר עוד לפני הזריחה לעוד יום מהנה של מחנה ויצאו שבטים מעוז נחלה לטיול זריחה במסלול כיפי במיוחד עם נוף מרהיב של הסביבה שנראה פשוט מדהים בזריחה! (וכמובן לא שכחו לעשות תמונות סניפיות בזריחה למזכרת😉)
התפנקו בשוקו ולחמניה לארוחת הבוקר וחזרו למחנה להרקדה מטורפת!
בצהריים אחרי שפינקו אותן גם בפיצות לשמחת הקהל נהנו החניכות מפעילות odt מושקעת ברמות, בה התגבשו יחד ועבדו כצוות כדי לנצח! כמובן שבמחנה יש פעילות ללא הפסקה, אז אחר כך גם עשו חיים משוגעים עם תותח קצף מגניב שהביאו למחנה!
ובלילה בנות הסיירת יצאו לאש לילה מטורף! עלו בעליה תלולה ועשו משימות צבאיות ועמדו בהכל בגבורה!
בבוקר שבט מעוז זכה למשחק בריחה, וב”ה הצליחו לפתור את החידות בהצלחה גדולה וחזרו למחנה בשמחה!

את יום שני פתחנו עם הגעת שבט הראל המתוקות למחנה, שאחרי מפקד פתיחה מרומם וכמובן היכרות עם שיר המחנה המטורף יצאו למסלול ערב כיפי ויפה במיוחד! נהנינו מהנוף המרהיב בשקיעה, מההליכה הכיפית וכמובן שהכרנו מלא חברות מסניפים אחרים! הייתה לנו פעילות בשטח עם הרכשיות המקסימות שלנו ושבענו מארוחת ערב מפנקת😋 חזרנו למחנה עייפות ומרוצות אחרי יום מוצלח במיוחד!
ביום שלישי התקיימה תחרות מינט טו ווין איט – Minute to Win It

מוזמנות להצטרף לשירת המנון המחנה, תמונות מהמחנה למטה..:)

 

 

סבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייהסבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה  סבאייהגלעדביר סבאייהMinute to Win It במחנה סבאייה Minute to Win It במחנה סבאייה Minute to Win It במחנה סבאייה Minute to Win It במחנה סבאייהMinute to Win It במחנה סבאייה Minute to Win It במחנה סבאייה  Minute to Win It במחנה סבאייה Minute to Win It במחנה סבאייהMinute to Win It במחנה סבאייה  Minute to Win It במחנה סבאייה Minute to Win It במחנה סבאייה Minute to Win It במחנה סבאייה Minute to Win It במחנה סבאייה Minute to Win It במחנה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייה סבאייהסבאייה סבאייה סבאייהסיירת חריש סבאייה סיירת סבאייה סיירת חריש סבאייהסיירת פגז סבאייה אש לילה סיירת סבאייה אש לילה סיירת סבאייהאש לילה סיירת סבאייה אש לילה סיירת סבאייה סבאייה רחובות במחנה סבאייה קרית 4 במחנה סבאייה קרית 4 במחנה סבאייה קרית 4 במחנה סבאייה רחובות במחנה סבאייה רחובות במחנה סבאייה רחובות במחנה סבאייהקרית 4 במחנה סבאייהשבת בסבאיהמחנה גדולותרחובות במחנה סבאייהסבאייהסבאייה גדולות סבאייה גדולות סבאייה גדולות סבאייה גדולות סבאייה גדולות

וכמה תמונות מההכנה:

הכנה סבאייה הכנה סבאייה הכנה סבאייה הכנה סבאייה

ואפילו סרטון לצפיה לבנות בלבד!!

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן