חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוגר תנועת אריאל קיבל את מצטיין מפקד אוגדת איו”ש

לאחר 10 שנים בישיבה הרב קיבל את מצטיין מפקד אוגדת איו”ש

בטקס מצטייני מפקד אוגדת יו”ש שנערך אתמול, ניתן היה למצוא את המצטיין המחויך סרן אליעד קורנברג, רב חטמ”ר אפרים: “להיות רב בחטמ”ר זה אומר להיות שותף לעשייה המבצעית של החטיבה”

    לאחר 10 שנים בישיבה הרב קיבל את מצטיין מפקד אוגדת איו"ש
    הרב אביעד קורנברג ותא”ל אבי בלוט, צילום: דובר צה”ל

    בין מצטייני מפקד אוגדת יו”ש נבחר רב חטמ”ר אפרים, סרן אליעד קורנברג. בטקס שהתקיים אתמול בנוכחות מפקד האוגדה תא”ל אבי בלוט, הוסבר כי את ההצטיינות קיבל הרב קורנברג בזכות עבודתו הקשה והמסורה.

    אליעד בן 32, מתגורר עם אשתו וילדיו בקדומים, היישוב בו חטיבת אפרים ממוקמת. הוא גדל בתנועת הנוער אריאל ושימש חניך מדריך וקומונר. לאחר מכן למד בישיבה תיכונית תורה ומדע בירושלים. הוריו של אליעד גרים בראשון לציון: אביו שירת בגרעין נחל ואימו עשתה שירות לאומי. אלעד הוא האח הבכור, אח נוסף שלו בקבע גם כן, בקרוב בדרגת רב סרן, ואחותו מורה.

    אליעד התגייס בגיל 27 לאחר 10 שנות לימוד בישיבה הגבוהה בקדומים, הוא מספר כי היה צריך להילחם על גיוסו בגלל גילו. הרב אליעד התגייס כחייל רבנות בחטיבת הקומנדו באוגוסט 2018 ולאחר מכן יצא לקורס רבנים צבאיים ומשם שובץ בבא”ח צנחנים כרב הבסיס, שם הוא שירת שנתיים ומשם הגיע לפני שנה לחטמ”ר אפרים.

    “הרגשת המשמעות לשרת ברבנות הצבאית”

    “מבחינתי, להיות רב בחטמ”ר אפרים, זה אומר להיות שותף לעשייה המבצעית של החטיבה, ובמובן מסוים ‘להגן על הבית’ לא כקלישאה אלא הלכה למעשה”, אומר הרב קורנברג. “זה אומר לחזק את רוח הלחימה ולדאוג לכל צרכי הדת של כל חייל וחיילת, כל אחד לפי הצורך והביקוש שלו, לפגוש גדודים שונים מכל צה”ל, המייצגים את הגוונים הרבים בחברה הישראלית, ולתת להם את המענה המיטבי. זכינו בחטיבה במפקדים מעולים, מסורים, קשובים ורתומים שכיף לעבוד איתם”.

    “כשהייתי חייל ברבנות הקומנדו היה לי מפקד שמאוד השפיע עליי במסירות שלו, בתחושת השליחות ובהרגשת המשמעות לשרת ברבנות הצבאית, הרבה ממנו השפיע עליי וממשיך עד היום. וכמובן ימשיך איתי הלאה לתפקידי הקבע הבאים”.

     

    הכתבה התפרסמה באתר לוגו כיפה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    דילוג לתוכן