חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירוע פתיחת הקיץ בפסגת זאב

ביום שלישי ט”ו תמוז התקיים הפנינג פתיחת קיץ בפסגת זאב. את האירוע הפיקו גרעין עמית, שפועל מטעם תנועת אריאל בשיתוף מנהל קהילתי פסגת זאב. בהפנינג הגרעין ציין 3 שנים להיווסדו. 3 שנים של עשייה ונתינה לאחר.
הגרעין על שם עמית בן יגאל, חייל שנפל בעת פעילות מבצעית כחודש וחצי לפני הקמת הגרעין, והוחלט להקדיש את העשייה של הגרעין לעילוי נשמתו.
הגרעין מורכב מ9 בנות בגילאי תיכון, חברות בתנועת הנוער אריאל שפועלות להוסיף טוב בשכונה ובעיר, ומנסות להגיע לכלל אוכלוסיות.
מתנדבות עם קשישים, בבתי חולים, ילדים עם צרכים מיוחדים, פרוייקטים סביב חגים ואירועים אקטואליים במדינה, וכמובן עם חיילים. הולכות פעם בשבועיים למחסום חיזמא לפנק את החיילים לפני שבת.
בנות שכולנו היינו רוצים שבנותינו יתרמו כמוהן!

אנשים רבים התפעלו מהגרעין
יוסי, צלם המגנטים אמר בסוף האירוע: “היה מדהים לראות את הארגון והאחריות שהבנות הצעירות האלה לקחו, הכל פעל באופן מושלם”.
לכבוד המאורע הן החליטו להוסיף טוב בשכונה.
והרימו אירוע מושקע עם פינות יצירה, דוכני מזון, מתקני מתנפחים, צילומי מגנטים, תחנות ראסטות וחינה, ועוד..
הבנות החליטו שביום הולדת 3 של הגרעין הן לא יחגגו לבד אלא יעשו ‘חלאקה’ לכל השכונה ובעקבות כך הן הביאו תחנות תרומת שיער של זכרון מנחם
ותחנות תרומות דם של מדא.
יעל ענתבי סגנית ראש העיר לשעבר אמרה: “הן אירגנו אירוע שלא מבייש חברת הפקות”.

אל האירוע נהרו מעל 600 איש ובינהם אבישי מזרחי יושב ראש המנהל הקהילתי, יעל ענתבי סגנית ראש העיר לשעבר, שרון רכז התרבות במנהל הקהילתי, דביר עמיאור מזכ”ל תנועת הנוער אריאל ועטרה שפירא ראש תחום בנות בתנועה.

רעות גוטליב קומונרית הסניף סיכמה את האירוע : “שמחה שהייתה לתושבי השכונה את ההזדמנות לראות את העשייה של הגרעין שלנו, שפועל ללא הפסקה כבר במשך 3 שנים. היה אירוע מרגש, שמח ועוצמתי. כל הכבוד לגרעיניסטיות ולרכזות על ההובלה!”.

 

ברוך בן יגאל, אביו של עמית הי”ד, שעל שמו קרוי הגרעין, פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט בו שיתף מעט מההתרגשות שעלתה לו מהפעילות המבורכת של בנות הגרעין.

 


  התרמת דם בהפנינג פתיחת הקיץ בפסגת זאב 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן