חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסע סוכות בתנועת הנוער הדתי הוקדש להיכרות עם הציבור החרדי

מסע סוכות בתנועת הנוער הדתי של אריאל הוקדש להיכרות עם הציבור החרדי. החניכים קיבלו משימות מיוחדות לאורך כל היום ועברו בין תחנות שונות בהם הכירו ולמדו על החברה החרדית

יענקי פרבר , י”ג תשרי תשפ”ד 28/09/2023 14:02

תנועת הנוער אריאל של הציבור הדתי פתחה את שנת הפעילות בסימן חיבורים בעם ישראל. תחת הכותרת “אני שייך לעם” יצא אמש (רביעי) אלפי חניכי תנועת הנוער אריאל ממאות הסניפים מכל רחבי הארץ ל’מסע סוכות’ מתוך מטרה להכיר מקרוב את החברה החרדית.

החניכים קיבלו משימות מיוחדות לאורך כל היום ועברו בין תחנות שונות בהם הכירו ולמדו על החברה החרדית תוך הדגשת ערך לימוד התורה המהווה הערך המרכזי. כמו כן הכירו את מפעלי החסד וההתנדבות הרבים הנפוצים במגזר. את התחנות והתכנים החינוכיים הובלו בחורי ישיבה ואברכים חרדים מכל מגוון הציבור החרדי שהרחיבו בהסברים על הקהילות ואורח החיים.

בסיום המסע הגיע האדמו”ר מראודשיץ, הרב אהרון יוסף הורנצ’יק שליט”א למתחם הפעילות ונערך מפקד סיום עוצמתי בו התקיים מעמד סיומים מרכזי של עשרות מסכתות שנלמדו ע”י החניכים וצוותי ההדרכה מכל רחבי הארץ.

האדמו”ר לחץ יד למסיימים חילק ספרים ותעודות הערכה ובירך בהתרגשות את החניכים: “מרגש להיות במעמד גדול כזה של ציבור גדול עם אור גדול בעיניים ולהיות במעמד של סיומי מסכתות'” עוד הוסיף ודיבר על מצוות הציצית “הדבר שכל אחד יכול לעשות עם קידוש ה’ הפרטי שלו, עם ציציות שמשתלשלות ועם עבודת ה’ זה דבר גדול”

דביר עמיאור מזכ”ל תנועת הנוער אריאל: “דווקא בימים של מחלוקת וקיטוב, יצאנו למסע רגע לפני סוכות להכיר את אחינו היקרים מהציבור החרדי. המסע מתקיים כחלק משנה שלמה שמטרתה היכרות מעמיקה עם כלל הציבורים במדינת ישראל, הסמלים והערכים שהם מייצגים. אין כמו חג סוכות, חג האחדות והשמחה לפתוח באהבה גדולה במיזם השנתי המחבר. באמת “ראויים כל ישראל לישב בסוכה אחת”. אנשים אחים אנחנו”.

מתוך אתר האינטרנט של לוגו בחדרי חרדים

מסע פתיחת שנה באדיבות יוסף ביטון מסע פתיחת שנה באדיבות יוסף ביטון מסע פתיחת שנה באדיבות יוסף ביטון מסע פתיחת שנה באדיבות יוסף ביטון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן