חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכוננים למסע טו בשבט

בתנועת הנוער אריאל החלו בהכנות לקראת קיומו של מסע ט”ו בשבט ייחודי בסימן העם והארץ. לאור תהיות על ההחלטה לקיים מסע בזמן מלחמה, פרסמה הנהלת התנועה איגרת להורים:

“גם השנה, ובעיקר השנה יש חשיבות גדולה לחזק את הקשר שלנו לארץ ישראל, להמשיך את התהליך החינוכי השנתי שעוסק ביחודיות של עם ישראל ובחשיבות חיזוק האהבה והחיבור בין כלל חלקי עם ישראל. התוכן החינוכי של המסע יהיה מחובר באופן מלא למצב בו עם ישראל נמצא.”

במהלך המסע יעסקו החניכים גם ברצון לחזור ולהתיישב בחבל הארץ של רצועת עזה, גוש קטיף. כמו כן ילמדו על סיפורי ההתיישבות של הקיבוצים והמושבים של עוטף עזה. לצד עיסוק בסיפורי הגבורה של אזרחים, חיילים ושוטרים במהלך מלחמת חרבות ברזל.הדרן פלייר טו בשבט פד

כחלק מהמסורת שהתפתחה בתנועה במהלך טקס הסיום מתקיים מעמד מיוחד של סיומי מסכתות בהם עולים חניכים ומדריכים ל”מעמד סיומים” מרגש לזכותם והצלחתם של חיילי צה”ל. (לצפיה מיטבית בפלאייר לחצו עליו)

אמש (א) התקיים מסע ההכנה לצוותי הקומונה המובילים את סניפי התנועה בכל רחבי הארץ. במהלך היום הגיע בהפתעה מזכ”ל התנועה דביר עמיאור הנמצא במילואים בחזית הדרומית, מפרוץ המלחמה מזה כשלוש חודשים וקיבל שחרור לטובת ההצטרפות חלקית ליום הגדוש. הקומנרים צעדו בשלבי המסע המתכונן ממצפה ממודיעין ועד תל חדיד ועברו הדרכה מסודרת על המקום ומהלך היום ועל מטרת החינוך המשמעותי ברגלים.

בסיומו המסע עלו לירושלים לשיחת סיכום עם המרצה אביאל פרנס, איש הרבנות הצבאית, על הדרך להיות אנשים גדולים.

שיחה עם אורי עובדיה על נהלי בטיחות ועוד מפקד בהכנה למסע הכנה למסע טובשבט בנים הכנה למסע טובשבט הקומונרים התותחים בהכנה למסע טו בשבטסיליקון עם אביאל פרנס  כיבוד קל וחטיפים להכנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן