עזרים:
כל מיני חפצים
משחק א':
המדריך יבחר את אחד החניכים ויתן לו משימה- לבחור חפץ ולעשות איתו מה שהוא רוצה חוץ מהשימוש האמיתי של החפץ. לדוג' החניך בחר מטקה, אז הוא יכול לשיר לתוכה כמו מיקרופון, לנגן בה כמו בגיטרה או כינור. או כל רעיון אחר. רק לא לשחק פינגפונג/ להקפיץ עליה כדור.
החניך הראשון שמנחש מה הוא עושה, בוחר חפץ אחר (אפשר לעשות עם אותו החפץ, ואפשר עם חפץ אחר, ואפשר גם לבחור כמה חפצים).
כדי שהמשחק לא יהיה ארוך, מומלץ לעשות עד שלושה סבבים, ואם יוצא שחניך מנחש יותר מפעמיים, וחניך אחר לא עשה בכלל, אז מי שלא עשה בכלל, יעשה במקום מי שעשה כבר פעמיים.
משחק ב':
מביאים חפץ גדול, שניתן לראות את 2 הצדדים שלו, ומעמידים חלק מהחניכים בצד אחד ואת השאר בצד השני, ואז שמים חפץ קטן אחר בצד אחד, ושואלים את החניכים שבצד הזה איפה הם רואים שהחלק הקטן נמצא, מאחורי החפץ הגדול או לפניו? בגלל שהחפץ הקטן נמצא בצד שלהם, הם יגידו שזה לפני החפץ הגדול. הקבוצה השנייה. תגיד שזה מאחורי החפץ הגדול.
סיכום:
כל אחד רואה משהו אחר. וזה בסדר, וזה טוב וזה נכון!
במשחק הראשון, כל אחד ראה משהו שונה שעשו עם החפץ, ועכשיו, כל אחד ראה את החפץ מצד אחר.
בהצלחה!!