מהלך הישב"צ:
כל מדריך מקבל שעון שבו רשימה של הנושאים, ומתחת לכל נושא יש קו ריק.
המדריכים מתאמים ביניהם עם מי הם מדברים על כל נושא, וכותבים בקו הריק שמתחת לנושא בשעון.
לאחר החלוקה, הקומונר אומר על איזה נושא מדברים, והמדריכים מתחלקים לזוגות.
לכל נושא יש כרטיסיה עם שאלות שכל זוג צריך לענות עליהם.
בסוף מתכנסים לסיכום וקבלת החלטות.
מצורפים כרטיסיות לדוגמא על נושאים, ושעון.
כרטיסיות לדוגמא:
שוק פורים/מסיבה סניפית
-
מה המטרה של זה?
-
מה היה עד עכשיו? רוצים לחזור על זה גם השנה?
-
רעיונות לדברים חדשים לעשות…
-
איך אפשר לנצל את זה לחיבור בין שבטים?
-
איזה תוכן אפשר להכניס לזה?
גמד וענק
-
למה עושים את זה?
-
אילו בעיות עלולות להיגרם מזה?
-
האם כדאי לעשות בסניף?
-
באיזה אופן? (שבטי, בין בנות בכל הסניף, שבט עושה לשבט או משהו אחר?)
צוות
-
מה טוב בצוות שלנו עכשיו?
-
מה היינו רוצות להוסיף/לשנות בצוות?
-
כצוות, מה אנחנו יכולות להוסיף החודש בסניף?
-
איזה דבר כיף/מגבש אפשר לעשות לצוות בתקופה הקרובה?
קדושת פורים באמת…
-
מה המשמעות והמטרה של פורים, כחג?
-
האם בסניף פורים מקבל את המשמעות שלו?
-
איך מגיעים בסניף לשמחת פורים ראויה, מתוך קדושה?
-
אילו התנדבויות ועשייה אפשר להוסיף?
משלוחי מנות
-
האם עושים בסניף משלוחי מנות?
-
מי מחלק למי?
-
מה טוב ומה בעייתי בעניין המשלוחים?
-
איך משתמשים בזה כדי למנף את הקשר האישי?
מטרה לשבט החודש
-
האם יש הזדמנויות לעבודה על תהליכים בשבט?
-
מה אני לומדת מהשבט שלי?
-
מה חשוב לי לקדם בשבט?
-
איך אפשר לנסות לעשות את זה?
-
האם אני זוכרת לשים לב לצרכים של כל בת ובת?
גבולות ומסגרת לסניף
-
למה סניף צריך מסגרת?
-
אילו כללים צריכים להיות בסניף שלנו?
-
איך מיישמים אותם?
-
איזה כלל הוא בגדר "קו אדום"-שאי אפשר לעבור עליו, מה קורה כשעוברים עליו?
-
מה ההשפעה שלנו, כצוות, על יצירת מסגרת?
שבת אדר:
-
איזו אוירה היינו רוצות לעשות השבת בסניף, כפתיחה לכל החודש?
-
איך אפשר ליצור אותה?
-
לאור העובדה שכנראה הנוכחות השבת לא תהיה גדולה כ"כ (בכל זאת, קר..), האם כדאי לעשות משהו סניפי?
-
מה?