מהלך המשחק:
מעמידים את השבט במעגל ובוחרים מתנדב שיעמוד במרכז. נותנים לחניכים גזר אותו הם
מעבירים מאחורי הגב ונוגסים בו תוך כדי כך, כשהמטרה היא לאכול את כל הגזר מבלי שהחניך שעומד במרכז ימצא אותו.
החניך מצליח אם ראה במו עיניו את הגזר (בזמן שנוגסים בו).
מעבירים מאחורי הגב ונוגסים בו תוך כדי כך, כשהמטרה היא לאכול את כל הגזר מבלי שהחניך שעומד במרכז ימצא אותו.
החניך מצליח אם ראה במו עיניו את הגזר (בזמן שנוגסים בו).
עזרים:
גזרים
הערות חינוכיות:
– יש להגיע עם כמות מספקת של גזרים כדי שכל החניכים יאכלו ויברכו לפני המשחק.
– יש לשים לב שהחניך שנבחר למרכז המעגל לא יהיה הדמות החלשה בשבט.
מה אפשר ללמוד מהמשחק:
-
לא הכל גלוי וידוע לפנינו. כדי לגלות ולדעת אנו צריכים לחקור, לבדוק ולהתאמץ ורק כך נגלה.
(אם אנו רוצים לדעת איפה הגזר עלינו לבדוק ולהסתכל טוב). -
תשומת לב למשמעות החיים ולמשמעותם של אירועים, חגים, תפילות וכו'… – אם לא נפקח את העיניים הם עלולים
לחלוף על פנינו מבלי שנרגיש ונגלה את האוצרות הגנוזים בהם (אם לא נסתכל היטב הגזר פשוט ייגמר).