מטרות:
-
החניכים יבינו כמה חשוב להקשיב לאחרים.
-
החניכים יבינו שבלי להקשיב אי אפשר לתקשר בצורה נכונה ובריאה.
שלב א’:
כל חניך בתורו מדבר לחניכים האחרים במשך כמה דק‘,
שאר החניכים צריכים לעצור אותו ברגע שהוא חוזר על שם עצם פעמיים. מי שעצר אותו תורו לדבר וחוזר חלילה.
לצעירים- אפשר לשחק דג מלוח.
שלב ב’
-
מכונת ההברות- חניך יוצא החוצה בוחרים מילה בעלת x הברות מחלקים לכל כמה חניכים הברה ומכניסים את חניך,
כל החניכים צועקים את ההברה שניתנה להם, החניך שיצא צריך לזהות מה המילה ומתחלפים.
-
משחק הטמפה-טמפה
לסיכום:
בשלב הראשון ראינו כמה חשוב לדעת להקשיב ולקבל מהאחר ושלא רק מה שאני חושב זה מה שחשוב.
בשלב השני ראינו שבלי להקשיב לאחר אי אפשר להבין מה רוצים ממך.