אתה בא או לא בא?!

אתה בא או לא בא?!

קטע המחדד את חוסר המשמעות בחיים בלי הנתינה והמסירות למען האחר.

מתאמים ציפיות

תיאום ציפיות בקבוצה הוא דבר חשוב בכל שלב, ובמיוחד בהתחלה

דמותו של מחנך

דמותו של מחנך

אם אני רוצה לעורר אצל חניכי את הרצון הטוב, עלי לטפח את הרצון הטוב שלי ואז הוא נדבק גם בילד.

דילוג לתוכן