חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדווה נאור

נושא: אלול ועשרת ימי תשובה
תת נושא: אלול ועשרת ימי תשובהבמעגל השנהחופש גדול
סוג פעילות: פעולה
מתאים לגיל: נווה-נחלה (ו-ח)
רמת פעילות: יום חול, עמוקה, קלילה, שבת

סיום החופש וקבלה לעתיד (פעולה)

מטרת הפעולה:

להיזכר מה היה לנו בחופש ולהיות עם הפנים קדימה- לגבי קבלות והחלטות לקראת שנת הלימודים.

 

שלב א':

כל שני חניכים יוצרים פסל או פנטומימה בו הם מציגים פעילות חוויה שהיתה בסניף בחופש שחלף.

שאר החניכים מנחשים למה הכוונה.

 

 

שלב ב'

משחקים דומינו בנעליים- העקב מזמין את החניך ששם את הנעל לספר חוויה שקרתה לו בחופש- אפשר עצוב/שמח.. מה שרוצים.

והאצבעות- קבלה שהחניך קיבל לכבוד שנת הלימודים.

למשל– אני שמתי את הנעל שלי, סיפרתי שהיו לי שיעורי נהיגה, ושאני מקבלת על עצמי בלי נדר לא להילחץ גם כשיש עומס בלימודים.

וכך מרכיבים דומינו מהנעליים (מותר לחבר עקב לעקב, ואצבעות לאצבעות).

אפשר להוסיף משחקים אהובים- טבעת וכו'

 

 

שלב ג'

מבקשים מהחניכים להעלות רעיונות כיצד ניתן לשמר את הקבלה לאורך זמן, איך לא נשכח נתייאש ממנה לאחר שעתיים. (תזכורות ביומן, צ'ופרים פעם בכמה זמן ).

 

 

לסיכום:

תחילת הלימודים לא סתם יוצאת בתחילת אלול. כשאני מקבל על עצמי קבלה טובה זה ממש חזרה בתשובה, עצם הרצון הטוב זה כבר משהו ולכן חשוב לקבל קבלות טובות ולהשתדל להתמיד בהן.

 

 

 

נהנתם מהתוכנית? נשמח לתגובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבצים מצורפים

לפעולה זו לא צורפו קבצים

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן