חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחלקת הדרכה

נושא: אחדות וערבות
סוג פעילות: סיפור או משלקטעים יפים
מתאים לגיל: גלעד-הראל (ג-ה), חב"ב (ט ומעלה), נווה-נחלה (ו-ח)
רמת פעילות: יום חול, קלילה, שבת

להכיר את המנקה

מתאים ל: שבת, יום חול

במהלך החודש השני שלי בקולג’, המרצה שלנו ערך לנו בוחן פתע.

קיבלתי את המבחן, ועברתי מהר על כל השאלות.

עיניי נתקעו בשאלה האחרונה: “מהו שמה הפרטי של המנקה?”.

זאת סוג של בדיחה. ראיתי את המנקה הרבה פעמים.

היא היתה גבוהה, שחורת שיער בערך בשנות ה-50 לחייה, אבל למה שאדע את שמה?

הגשתי את הבוחן והשארתי את השאלה האחרונה ללא מענה.

רגע לפני שהכיתה התרוקנה, שאל אחד הסטודנטים את המרצה אם השאלה האחרונה תכנס לציון של הבוחן.

“בוודאי” ענה המרצה.

“בקריירה שלך, אתה תפגוש המון אנשים. כולם חשובים. הם ראויים לייחס והדאגה שלך,

אפילו אם כל מה שתעשה זה לחייך אליהם ולהגיד ”שלום”.

לעולם לא שכחתי את השיעור הזה.

גם למדתי את השם שלה, קראו לה דורותי.”

 

 

נהנתם מהתוכנית? נשמח לתגובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבצים מצורפים

לפעולה זו לא צורפו קבצים

פוסטים נוספים

עיתון בית הספר

קטע עוסק באחריות חברתית.
גדי התהלך בחדר מחשבים כשעל מצחו נחרשים קמטים:
הוא עורך את עיתון בית הספר, מחר העיתון אמור להופיע, ועדיין אין לו כותרת ראשית.

ילדים מחזיקים ספר תורה

החלק החסר (פעולה)

פעולה להעברה עצמית למשפחה לשבת פרשת מטות מסעי, בנושא חסרון בית המקדש, וההתרגלות למצב שלנו כיום.

דילוג לתוכן