מהלך הפעולה:
כותבים על פתקים את כל המשחקים והדברים שעושים, ותולים אותם על המטריה, ואז בוחרים כל פעם משחק.
- אמת או שקר- נותנים לחניכים עובדות על החורף, למשל כמויות גשם שיורדות בישראל, איפה בעיקר יש שטפונות, או סתם עובדות כלליות על החורף והם צריכים לנחש אם זה אמת או שקר.
- החניכים צריכים להמציא פרסומת על החורף, ולשכנע את כולם למה עדיף חורף.
- מי אני?- לרשום על מדבקה משהו שקשור לחורף, לשים את המדבקה על המצח של אחד החניכים, והוא צריך לנחש מה כתוב לו על המצח.
- מקהלה יפנית- מישהו יוצא החוצה. בוחרים מילה שקשורה לחורף ומחלקים אותה להבהרות, נותנים לכל אחד הבהרה. החניך נכנס, וצריך להגיד ביחד את כל ההבהרות, והחניך צריך לנחש מהי המילה.
- משחק השוקולד- עם אביזרי חורף
- למצוא 10 שירים עם המילה גשם
- השעון עם בקבוק חם
- להוציא כמה שיותר מילים מהמילה מטריה ב2:00 דקות
- משמיעים התחלות של שירי חורף והקבוצה הראשונה שמזהה מנצחת
- תחרות בין 2 נציגים מי שותה הכי מהר כוס של תה בעזרת כפית (זהירות!! שהתה לא יהיה חם!)
- קושרים חוט על המותנים ומחברים בסוף החוט תיון. כל אחד צריך להכניס את התיון לכוס בלי ידיים (כמו עם נר לבקבוק..)
- מומיה-לעטוף ילד בנייר טואלט.
- תחרות בין שני נציגים מי מעיף הכי מהר כדור צמר גפן מקצה אחד של החדר לקצה השני על ידי נשיפת רוח מהפה.
בסוף הפעולה
יושבים במעגל ומפנקים ת’חניכים בחלב חם עם מקופלת\תה ועוגיות
צ’ופר-
אם אתה שוכב בתוך השמיכה
ובחוץ יש סערה וקר לך
זה סימן שאתה שוכב לרוחב השמיכה(;
3 תגובות
אחלה פעולה! מגניבהה ממש. מקווה שאשתמש בה:)
אפשר לשדרג את הפעולה ולעשות את המשימות בסגנון של משחק ביתי של ערוץ מאיר לילדים, להכין כוסות חמות על הרצפה ומתחתן המשימות שיש פה
יש ערב עם הרעיון של הכוסות כאן- https://tariel.co.il/guides/1959/ 🙂