עזרים:
חומרים וציוד להכנת מאכל כלשהו.
מהלך הפעולה
המדריך יפתח קבוצת ווטסאפ של החניכים שהגיעו לפעולה, והפעולה תתנהל בהודעות בקבוצה.
המדריך ישלח הודעה בקבוצה-
אני מבקש מכולם להיות בשקט. הבאתי לכם מצרכים לשקשוקה ועליכם להכין שקשוקה מבלי לדבר. הקשר היחיד שיכול להיות בינכם הוא דרך הווטסאפ. בלי הודעות קוליות!! אפשר רק לכתוב.
(כמובן שאפשר לתת להם להכין כל דבר- כדורי שוקולד, עוגה, פסטה, פנקייקים וכו’)
דיון-
- האם באמת בפעולה החניכים שקטים ומאחורי המסך יש להם יותר ביטחון?
- ממה זה נובע?
- איך הפלאפונים משפיעים על החניכים?
- יש חניכים שלא הרגישו קשורים?
- יש חניכים שבדרך כלל יותר משתתפים והפעם בגלל שזה עבר דרך הפלאפונים השתתפו פחות?
- וההפך? – יש חניכים שבדרך כלל פחות משתתפים והפעם בגלל הפלאפונים השתתפו יותר?
- אם היה חניך בלי פלאפון- איך הוא הרגיש? האם הוא הרגיש לא קשור? חסר יכולת?
- מה אם חושבים על דור המסכים
סיום וצופר
קטע על דור המסכים