סטיגמות (פעולה)
![ילדים עוזרים ומגלים אחריות חברתית](https://tariel.co.il/wp-content/uploads/2021/01/achrayut270.jpg)
פעולה על העובדה שאנחנו חיים וחושבים לפי סטיגמות, והשליליות שבכך.
איך להשתמש בדיבור (פעולה)
![ילדים עוזרים ומגלים אחריות חברתית](https://tariel.co.il/wp-content/uploads/2021/01/achrayut270.jpg)
מתי לדבר ומתי לשתוק? פעולה קצרה וקולעת להעברת המסר..
“אני רואה אתכם בכל מקום”
![](https://tariel.co.il/wp-content/uploads/2021/03/tarbut30.jpg)
“אם אנחנו דתיים – נלך עם זה עד הסוף, נהיה האנשים של הקב”ה בכל מקום, בעוצמה, בגדלות”
מיומנו של “צחי כרוב”- הדחוי בחברה
![](https://tariel.co.il/wp-content/uploads/2021/03/achrayut68.jpg)
“”צחי כרוב” הם קוראים לי, לא יודע מה יש להם מהכרוב שבסנדוויץ’ שלי.” סיפור של ילד דחוי בחברה.
ערכה של מחמאה
![](https://tariel.co.il/wp-content/uploads/2021/03/achrayut70.jpg)
“אֲנִי הַיּוֹם בֶּן 27, וְעַד הַיּוֹם אַף אֶחָד, אַף אֶחָד! לֹא אָמַר לִי שֶׁאֲנִי בֶּן אָדָם טוֹב”- מה כמה מילים טובות יכולות לעשות…
סיפורו של מיכיהו
![](https://tariel.co.il/wp-content/uploads/2021/03/tora15.jpg)
הסיפור מעובד עפ"י ספר מלכים.
מה עובר על מיכיהו כשהוא מוסר את דבר ה' למרות סביבתו?
“שלא יתבייש בפני המלעיגים עליו”(פעולה)
![](https://tariel.co.il/wp-content/uploads/2021/03/tora17.jpg)
במערך אנו עסוקים בעניין קידוש שם ה' בעולם ,
במהלך הפעולה הזו נבחן את היחס בין הנטיה לדעת הקהל לבין הצורך לקדש את שם ה' בעולם, ע"י קיום התורה והמצוות.
יחודו של אדם (פעולה)
![](https://tariel.co.il/wp-content/uploads/2021/03/achrayut14.jpg)
פעולה זו נועדה ללגרום לחניכים להבין ששוני הוא לא פגם ,
כל אחד מיוחד בדבר אחר וטוב שכך.
המלך אמר
אחד החניכים הוא המלך, הוא נותן הוראות וצריך למלא אותן.
נפסל מי שלא ממלא הוראה או מתבלבל בביצועה.
צ’יקי-בום
משחק קצב ותנועות. משחק לא תחרותי.