מהלך הפעולה
כמו יום בגן..
בזמן שהן מגיעות עושים משחק חופשי – מביאים טושים וצבעים ומשחקי קופסא. משמיעים ברקע שירים של ילדים.
תולים על הקיר את הלו”ז:
אצלנו בגן:
– מִשְׂחָק חָפְשִׁי
– רִכּוּז בֹּקֶר
– פְּעִילוּת סְפּוֹרְט
– יְצִיאָה לֶחָצֵר
– רִכּוּז צָהֳרַיִם
– הוֹלְכִים הַבַּיְתָה
ריכוז בוקר – מספרים סיפור, משחקים מה חסר בגננו הנחמד, משחק הכיסאות, מספרים על פרשת שבוע.
הפסקת אוכל – מביאים משהו לאכול
משחק בחצר – רבע שעה של משחק חופשי במגרש
פעילות ספורט – שכיבות שמיכה, גלגולים, קפיצות, על רגל אחת, תופסת.
שעת יצירה – דף קסם – מביאים להם דפים שעליהם מודפסים ציורים יפים, הן צובעות את הדף מאחורה בכל מיני צבעים ואז הופכות ושמות אותו על דף אחר, ועוברות על הקווים של הציור – הצבע עובר לדף השני ויוצא “דף קסם” – תנסו לפני בבית, שתדעו להסביר טוב. אפשר במקום גם ללמד קיפול נייר מגניב.
ריכוז צהריים – אם זה היה בשביל המסר – זה הזמן. אם לא – תנתבו את זה לשיחה של איך היה? ואפשר גם לבקש מראש שיביאו תמונות מהילדות ואז פורשים אותן על הרצפה וצריך לנחש מי זה מי. או סבב בו כל אחת אומרת זיכרון מצחיק מהילדות.