צא מן התיבה!
לימוד לפרשת נח- על היציאה מהמוכר, על מגדל בבל, והשליחות שאנו לומדים מסיפורים אלו.
שאלון א”ב לפרשת נח
שאלון לפרשת נח, התשובות מסודרות לפי סדר הא”ב
הספד מאת הרב מוטי אלון על נחשון וקסמן הי”ד
קטע עוסק באמונה.
לאבא מותר להגיד לא
להשתתף בצער הציבור
לימוד על איך נוכל להשתתף באמת בצער של הציבור בזמני מלחמה, חורבן, קושי וכו’..
למה אנחנו מדריכים?
מטרות: נשתדל ונקווה בע”ה שע”י הישבץ הזה יתחדדו למדריכים כמה דברים: 1- בירור תפקידם החינוכי 2-חזרה על היסודות שעליהם מושתתת ההדרכה: קשר אישי, אישיות לדוגמה ופעולות. 3-שידול הצוות לחשיבה עצמית הישבץ/פעולה הנ”ל נועד כדי לרענן את הערכים שכבר ידועים, במקרים שבהם הצוות זקוק לרענון ערכי. ניתן גם להעביר את הפעולה לחב”ב שנכנסות להדרכה. הערה […]
להגיע לגדלות (פעולה)
פעולה העוסקת ביכולת שלנו לממש את היכולות שלנו במלואן ולהגיע לגדלות, לאור אישיותו והדרכותיו של הרב אברהם אלקנה כהנא שפירא.
שירים לשמחת תורה ובכלל..
קובץ שירי קודש המתאימים לשמחת תורה, ולכל שמחת חג, שבת ואירוע..
סוכות- זמן שמחתנו
מקור העוסק במצווה לשמוח בסוכות
לימוד לליל הושענא רבא
לימוד על משמעותו של הושענא רבא, ועל השמחה בתורה.
מה יותר בטוח ממגדלי התאומים??
אנחנו יכולים לחשוב שאפשר לסמוך על הטכנולוגיה ומעשי ידיו של האדם, אך הסוכה מלמדת אותנו על מי באמת אפשר לסמוך.