מושיקו והבקבוק
לאיפה נעלמו האידאלים והאם אנחנו יכולים שלא להמשיך בשגרה כמו כולם…
צא מן התיבה!
לימוד לפרשת נח- על היציאה מהמוכר, על מגדל בבל, והשליחות שאנו לומדים מסיפורים אלו.
בשביל התקווה של מחר- לוקחים אחריות על היום (פעולה)
האחריות והשליחות של כל אחד מאיתנו בתקופת הקורונה.
למה אנחנו מדריכים?
מטרות: נשתדל ונקווה בע"ה שע"י הישבץ הזה יתחדדו למדריכים כמה דברים: 1- בירור תפקידם החינוכי 2-חזרה על היסודות שעליהם מושתתת ההדרכה: קשר אישי, אישיות לדוגמה ופעולות. 3-שידול הצוות לחשיבה עצמית הישבץ/פעולה הנ"ל נועד כדי לרענן את הערכים שכבר ידועים, במקרים שבהם הצוות זקוק לרענון ערכי. ניתן גם להעביר את הפעולה לחב"ב שנכנסות להדרכה. הערה […]
קטעים לחודש תשרי
קטעים וסיפורים לחודש תשרי.
אלול- למה חודש שלם?
תשובה עושים ביום, מקסימום ביומיים. אז למה בחודש אלול צריך למתוח אותה על פני חודש שלם?
זכרונות של אמונה
קטע עוסק בגוש קטיף. זכרונות מהפינוי
סיפור חורבן בית המקדש השני
על מה מתאבלים? מה היה אותו בית מקדש עליו אנו בוכים? סיפור החורבן ממבטו של ילד.
לימוד על קמצא, בר קמצא ומה שביניהם
פעילות עוסקת בימי בין המצרים.
מערך ללימוד עצמי לתשעה באב
בין המיצרים
מקור עוסק בבין המצרים.
משל למנהגי האבלות בשלושת השבועות